BFF


I missed the first time when i'm seeing ur face .  Sangat garang! dia tengok i mcm nak makan orang ..
Especially part her eyes , aduhai . Rase mcm nak cungkil  mate dia tau . (ehh sorry2)
Annoying sangat la wehh . menci jugak !
opss! dulu lain , sekarang dah lain tau ! 

  • SHE IS MY BFF , lovers <3


Dislike , Dislike , Dislike ! 
.................................................................................................................................................




SEKARANG :



  • Saya sayang si dia , 
  • saya geram dgn si dia , 
  • saya suka dia .

KINI :


  • dia perlukan saya .
  • dia menanti kan saya ,
  • dia sentiasa rindu saya .

MANY REASONS -----> 

okay will be continue later !
u want to know who is she ? 
zassss....





Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment